mun koulu vie paljo aikaa ja vapaa aikaki on aika kiirreellist.
No aattelin taas rupee postaa tällee pari kertaa viikossa !
Mitä mä oon tehny sit koko syksyn ? no tänä syksyn, on ollu dokailuit, pippaloit ja muit
sekoiluit ku ikinä enne mun elämässä ! On iha OK bilettää ku koulu on menny nyt iha hyvi.
mitäs muuta ? no leikkasin tos viime viikol n. 10 senttii pitutta pois mun hiuksista ja siiliki on bäck.
Tykkään näist kyl. (:
-mmiras



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti